Prudential wchodzi do Polski - z Pronobisem, Brain, Starcomem, Next i Havas PR
Towarzystwo ubezpieczeniowe Prudential w ciągu kilku miesięcy rozpocznie działalność w Polsce. Jego dyrektorem marketingu i komunikacji został Wojciech Pronobis, a za obsługę marketingową będą odpowiadać firmy Brain, Starcom, Next i Havas PR.
Prudential będzie oferować w Polsce polisy na życie. Dla firmy to powrót do Polki po 70 latach nieobecności - wcześniej działała w naszym kraju w latach 30.
Ubezpieczyciel wybrał już firmy, które będą go obsługiwać w zakresie marketingu. I tak za opracowanie pozycjonowania Prudential Polska i przygotowanie kampanii reklamowych odpowiada agencja Brain, za zakup mediów - dom mediowy Starcom, za planowanie obecności w mediach cyfrowych - agencja Next, a za strategiczne doradztwo komunikacyjne i relacje z mediami - agencja Havas PR Warsaw.
Z kolei dyrektorem marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential Polska został Wojciech Pronobis. Ostatnio, w latach 2008-2011, był on dyrektorem zarządzającym ds. marketingu oraz dyrektorem pionu i biura marketingu w Grupie PZU, a wcześniej pracował na stanowiskach kierowniczych w departamentach marketingu Telekomunikacji Polskiej oraz PTK Centertel (Orange).
- Jednym z naszych długofalowych celów, obok budowania zaufania do marki Prudential, jest tworzenie kultury oszczędzania w Polsce - zapowiada Wojciech Pronobis (na zdjęciu poniżej). Działania marketingowe wprowadzające Prudential na polski rynek zaczną się w ciągu kilku miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Prudential wchodzi do Polski - z Pronobisem, Brain, Starcomem, Next i Havas PR