PR Calling ze stałą obsługą Listonic
Do grona stałych klientów agencji PR Calling dołącza aplikacja zakupowa Listonic.
Po współpracy projektowej, agencja PR Calling odpowiada za działania komunikacyjne Listonic w ramach obsługi stałej.
Agencja odpowiada za relacje z dziennikarzami, content marketing, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli Listonic w kluczowych mediach oraz bieżący consulting w zakresie szeroko rozumianej komunikacji.
– Współpracowaliśmy z Listonic przy okazji komunikacji raportów „Sieci handlowe 2019” i „Trendy konsumenckie 2020”. W trakcie 3 miesięcy trwania projektu uzyskaliśmy wyniki, dzięki którym Listonic zdecydował oddać w nasze ręce znacznie większy obszar do komunikacji. Powrót klienta zadowolonego z obsługi cieszy podwójnie - mówi Katarzyna Dworzyńska, head of business PR Calling.
Po stronie PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół zarządzany przez Martę Tyszer, PR & communication manager.
Dołącz do dyskusji: PR Calling ze stałą obsługą Listonic