"Posadź z nami milion drzew" - zachęca Żywiec Zdrój (wideo)
Rusza druga edycja programu ekologicznego "Posadź z nami milion drzew". Akcję prowadzoną przez Żywiec Zdrój wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze.
Startujący właśnie program "Posadź z nami milion drzew" zachęca ludzi do działań ekologicznych na rzecz drzew, promując wiedzę na temat ich roli w życiu człowieka. W ramach akcji na stronie internetowej www.mojesilnedrzewo.pl każdy może wybrać sobie drzewo i miejsce w Beskidach, gdzie zostanie ono posadzone przez leśników, a internauta otrzyma imienny certyfikat. Wyrazem wsparcia dla projektu jest również kupowanie wody Żywiec Zdrój. Uroczysta inauguracja programu jest połączona z wernisażem instalacji artystycznej "Dom na Drzewie" stworzonej przez Beatę Konarską i Pawła Konarskiego.
Akcję - organizowaną przez Żywiec Zdrój we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną Dyrekcją Lasów Państwowych w Katowicach - wspierają działania reklamowe obejmujące telewizję (spot wizerunkowy i informacyjny w Polsacie, TVP i TVN), prasę ("Gazeta Wyborcza", "Wysokie Obcasy" i "Metro"), internet (Google, Wirtualna Polska, Gadu-Gadu, Nasza Klasa, Facebook, Kafeteria), punkty sprzedaży (plakaty, standy, zawieszki, wobblery i owijki) oraz outdoor (citylighty, backlighty, frontlighty i siatki wielkoformatowe w ośmiu największych miastach). Kreację kampanii przygotowały agencje Young & Rubicam Brands i Banah Group, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom, stronę interaktywną programu zaprojektowała agencja Galileo, natomiast działania public relations prowadzi agencja Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: "Posadź z nami milion drzew" - zachęca Żywiec Zdrój (wideo)