Portal turystyczny Easygo z agencją Optimum PR
Agencja Optimum PR rozpoczęła współpracę z nowym klientem z branży turystycznej, firmą Easygo.
Jest to nowopowstały portal, który gromadzi oferty wypoczynku w blisko stu państwach wszystkich kontynentów.
Współpraca początkowo polegać będzie na ukierunkowaniu na media działań komunikacyjnych portalu, które mają wspierać Easygo.pl w obecnie prowadzonej w Internecie intensywnej promocji. Agencja poprzez komunikację z mediami będzie także odpowiadać za kształtowanie wizerunku portalu. Zarząd Easygo.pl jest przekonany, że konsekwentne i rzetelne informowanie stworzy wokół firmy korzystny i przyjazny klimat, który będzie sprzyjał jej dalszemu rozwojowi. To ważne z punktu widzenia planów Easygo.pl, które zakładają rozwój organizacyjny i ekspansję rynkową.
Tomasz Domżalski, Wiceprezes Easygo.pl podkreśla, że w pierwszym okresie działalności firmy public relations jest jednym z elementów jej strategii: „Oferowane przez nas usługi dostępne są wyłącznie w kanale internetowym, zatem dla portalu jednym z najważniejszych wskaźników jest dzienna liczba jego odwiedzin. Wszelkie działania, które zmierzają do zwiększenia popularności portalu, uwiarygodnienia naszej oferty i propagowania zwyczaju zamówienia usług turystycznych przez Internet, są dla nas bezcenne. Dlatego też podjęliśmy decyzję o współpracy z agencją PR”.
Easygo.pl wybrał ofertę Optimum PR w ramach konkursu ofert. Firmy podpisały umowę na czas nieokreślony.
Dołącz do dyskusji: Portal turystyczny Easygo z agencją Optimum PR