Polska marka telefonów komórkowych z ogólnopolską kampanią
Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki Hammer. Promuje ona telefony komórkowe firmy oraz programy wspierające klientów.

Celem kampanii „Spokojnie, to Hammer” jest promocja marki jako producenta wytrzymałych telefonów dbającego o swoich klientów. W ramach akcji firma promuje lokalny serwis, dostęp do części zamiennych oraz program skupu używanych telefonów, który gwarantuje odkup sprzętu nawet do siedmiu lat od zakupu.
W ramach kampanii pojawią się 30-sekundowe i 15-sekundowe spoty wideo w największych polskich stacjach telewizyjnych, na Youtube oraz kanały social media, digital, współpracę z mediami branżowymi, a także działania outdoorowe.
Spot wyreżyserował Krzysztof Komander, laureat nagród Effie czy Best Stream Awards, a wystąpili w nim m.in. ratownicy GOPR, który HAMMER wspiera jako partner technologiczny.
Kampania potrwa do końca października br.
Dołącz do dyskusji: Polska marka telefonów komórkowych z ogólnopolską kampanią