Polsat Play liderem oglądalności kanałów lifestylowych w I półroczu, Active Family z największym wzrostem
W pierwszym półroczu 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził TVN Style i HGTV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a na czele spadków uplasowało się BBC Lifestyle - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu 2020 roku wyniósł 0,54 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do pierwszego półrocza 2019 roku wynik zwiększył się o 2,47 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugą lokatę spadło TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 25,52 proc. i wyniósł 0,467 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,466 proc., uzupełnia HGTV. Wynik kanału zmalał o 22,85 proc. - najbardziej w zestawieniu. W pierwszym półroczu ub.r. stacja była wiceliderem.
Na dziewiątej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja Active Family, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 80,43 proc. do 0,08 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z 9. na 11. pozycję. Jego wynik zmalał o 25,76 proc. do 0,05 proc.
Grupa komercyjna dla TVN Style
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym półroczu należała do TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,71 proc., po spadku o 23,79 proc.
Na drugie miejsce awansował Polsat Play (udział stacji względem pierwszego półrocza ub.r. wzrósł o 2,27 proc. do 0,59 proc.), który wyprzedził HGTV (w dół o 16,16 proc. do 0,56 proc.).
Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mogło Active Family. Udział kanału zwiększył się o 119,05 proc. do 0,18 proc.
Największy spadek w tym ujęciu odnotował kanał E! (było to 26,32 proc. do 0,03 proc.).
W czerwcu 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w grupie 4+ został Polsat Play, którego udział zwiększył się o 13,83 proc. do 0,57 proc. Z kolei w grupie 16-49 pierwsze miejsce należało do stacji TVN Style - jej wynik wyniósł 0,77 proc. (spadek o 21,30 proc.).
Dołącz do dyskusji: Polsat Play liderem oglądalności kanałów lifestylowych w I półroczu, Active Family z największym wzrostem