SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat Play liderem oglądalności kanałów lifestylowych w I półroczu, Active Family z największym wzrostem

W pierwszym półroczu 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził TVN Style i HGTV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a na czele spadków uplasowało się BBC Lifestyle - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Cykl Polsat Play „Chłopaki do wzięcia”; fot. Telewizja PolsatCykl Polsat Play „Chłopaki do wzięcia”; fot. Telewizja Polsat

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu 2020 roku wyniósł 0,54 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do pierwszego półrocza 2019 roku wynik zwiększył się o 2,47 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugą lokatę spadło TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 25,52 proc. i wyniósł 0,467 proc.

Podium, z udziałem wynoszącym 0,466 proc., uzupełnia HGTV. Wynik kanału zmalał o 22,85 proc. - najbardziej w zestawieniu. W pierwszym półroczu ub.r. stacja była wiceliderem.

Na dziewiątej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja Active Family, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 80,43 proc. do 0,08 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z 9. na 11. pozycję. Jego wynik zmalał o 25,76 proc. do 0,05 proc.

Grupa komercyjna dla TVN Style

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym półroczu należała do TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,71 proc., po spadku o 23,79 proc.

Na drugie miejsce awansował Polsat Play (udział stacji względem pierwszego półrocza ub.r. wzrósł o 2,27 proc. do 0,59 proc.), który wyprzedził HGTV (w dół o 16,16 proc. do 0,56 proc.).

Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mogło Active Family. Udział kanału zwiększył się o 119,05 proc. do 0,18 proc.

Największy spadek w tym ujęciu odnotował kanał E! (było to 26,32 proc. do 0,03 proc.).

W czerwcu 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w grupie 4+ został Polsat Play, którego udział zwiększył się o 13,83 proc. do 0,57 proc. Z kolei w grupie 16-49 pierwsze miejsce należało do stacji TVN Style - jej wynik wyniósł 0,77 proc. (spadek o 21,30 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polsat Play liderem oglądalności kanałów lifestylowych w I półroczu, Active Family z największym wzrostem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
CzeCece
Czy tego durnego kanału cafe Polsat nie można by było przekształcić w jakiś kanał gamegingowy . Szkoda na to tracić miejsce nA antenie . Gdzie stratedzy Polsatu , przecież to nuda i wstyd . Wywalcie to !!!
odpowiedź
User
CzeCece
Czy tego durnego kanału cafe Polsat nie można by było przekształcić w jakiś kanał gamegingowy . Szkoda na to tracić miejsce nA antenie . Gdzie stratedzy Polsatu , przecież to nuda i wstyd . Wywalcie to !!!
odpowiedź
User
fajne żarty od dawna już niestety...
Fajnie żarty jak zawsze z oglądalnością - to u Was zawsze na poważnie... Dla mądrego to żarty ta Wasza oglądalność - jeszcze jakieś żarty że cokolwiek od Polsatu ma nagle wzrost oglądalności - kolejne żarty z oglądalności... Stacje od Polsatu to nigdy nie powinny powstać i istnieć - wszystkie ich stacje wszelkie tematyczne - tego nikt normalny nie jest w stanie oglądać gdyż Polsat jest mistrzem w tworzeniu i rozpowszechnianiu najgorszych treści w telewizji na swoich klonach stacji tematycznych - dlaczego bez końca ma na to przyzwolenie zamiast zniesienie ich nadawania wszystkich bezwartościowych kanałów od Polsatu. Widzimy też i obserwujemy jak Polsat który przejmuje jakąś stacje - następuje w zasadzie od razu upadek tej stacji i jest dostosowana do tak bezwartościowego poziomu jak ich wszystkie stacje telewizyjne z reklamami i niczym innym co ma wartość...
odpowiedź