Polsat Media rozpoczyna sprzedaż spotów wyborczych. Najdroższy kosztuje 43,3 tys. zł
Biuro reklamy Polsat Media w piątek 8 marca rozpoczyna sprzedaż spotów wyborczych. Będą emitowane w Polsacie, Polsacie News, TV Puls, Telewizji WP, TV Republika i wPolsce.pl. Najdroższy spot w Polsacie kosztuje 43,3 tys. zł.
Płatne audycje i materiały wyborcze emitowane będą w takich kanałach, jak Polsat, Polsat News, Polsat News Polityka, Wydarzenia 24, Puls, Puls2, WP, wPolsce.pl, TV Republika, Golf Channel, a także w Polsat Media Online.
Ich emisja odbywać się w okresie od 8 marca do 5 kwietnia. Zainteresowanym Polsat Media udzieli rabatu w wysokości: 15 proc. - liczonych od cen bloków podanych w poszczególnych cennikach wyborczych w odniesieniu do kanałów tv oraz 80 proc. od poziomu CPM podanego w cenniku w odniesieniu do Polsat Media Online.
W Polsacie spoty wyborcze emitowane będą zarówno w dni powszednie i w weekendy, przy większości programów.
Najwyżej wyceniono emisję w bloku przy paśmie filmowym “Mega Hit” - na 43,3 tys. zł.
Spoty wyborcze przy głównym wydaniu “Wydarzeń” o g. 18.50 kosztują 39,8 tys. zł.
33,9 tys. zł trzeba zapłacić za emisję wyborczej reklamy w bloku przy programie “Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, 33,6 tys. zł - przy “Ninja Warrior Polska", 33 tys. zł - przy “Nasz nowy dom” i 22 tys. zł przy serialu “Przyjaciółki”.
Czas reklamowy na potrzeby płatnych materiałów wyborczy rozpoczęło jako pierwsze biuro reklamy TVN Media, a kilka dni temu - biuro reklamy Telewizji Polskiej.
Wybory samorządowe odbędą się 7 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: Polsat Media rozpoczyna sprzedaż spotów wyborczych. Najdroższy kosztuje 43,3 tys. zł