Podwójna ochrona Garniera
Publicis przygotował kampanię promującą kosmetyki do pielęgnacji włosów farbowanych Garnier Fructis Color Resist.
Spot telewizyjny składa się z dwóch części. Pierwsza z nich pokazuje problem, z którym borykają się kobiety: wypłukiwanie koloru podczas mycia włosów. Druga część prezentuje sytuacje, w których farbowane włosy są najbardziej narażone na blaknięcie: odpoczynek nad wodą w pełnym słońcu i pływanie. Bohaterki spotu, pomimo że właśnie tak spędzają swój czas, dzięki Fructis Color Resist mogą zachować intensywny kolor i blask swoich włosów. Odporność koloru na działanie słońca i wody podkreślona jest również w materiałach POS.
„W tej kampanii najbardziej zależało nam na podkreśleniu głównego waloru produktu – doskonałej ochrony koloru, jaką zapewniają kosmetyki Fructis Color Resist dzięki innowacyjnemu połączeniu naturalnych składników i technologii” – powiedziała Monika Zaręba, Account Executive Publicis.
Kampania obejmuje telewizję oraz materiały POS. 30-sekundowy, adaptowany spot telewizyjny będzie emitowany w TVP, TVN i Polsacie, a także w kanałach tematycznych od 23 kwietnia.
Media zaplanował ZenithOptimedia.
Klient: L`Oreal Polska:
Przedstawiciel klienta:
Michał Breś – Group Product Manager
Anna Mieczkowska – Product Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Monika Zaręba – Account Executive
Produkcja TV:
Monika Derda – Produkcja TV
Kreacja:
Alex Boucher – Art Director
Irena Jagielak – Copywriter.
Dołącz do dyskusji: Podwójna ochrona Garniera