Poczta Polska wybrała Glaubicz Garwolińska Consultans do obsługi w social media
Agencja Glaubicz Garwolińska Consultants zajmie się obsługą Poczty Polskiej w mediach społecznościowych.
W przetargu wzięło udział również trzynaście innych agencji takich jak Socializer, Ideo, Eura7, Positive Power, Redmobile, MKI, Mind Progress, OX Media, Optima Partners, Buzz Media, Formind, Social Art & More oraz K2 Internet. Najważniejszym kryterium wyboru była zaproponowana cena.
Agencja zajmie się zarządzaniem profilem Poczty Polskiej na Facebooku, prowadzeniem platformy blogowej oraz dodatkowych kanałów social media (YouTube, Blip). Ma również sprawować nadzór nad zaprojektowanymi przez siebie aplikacjami i zakładkami na fan page'u.
Umowę podpisano do końca roku 2013.
Dołącz do dyskusji: Poczta Polska wybrała Glaubicz Garwolińska Consultans do obsługi w social media