Twórca Socializera wraca na rynek. Tworzy „ChatGPT dla influencer marketingu”
Łukasz Misiukanis, twórca grupy Socializer oraz Marek Myślicki ze Stor9 wchodzą na rynek z nowym start-upem technologicznym Generation9 - Tech & Data driven Influencer Marketing.

Generation9 specjalizuje się w influencer marketingu, advocacyi współpracy z content creatorami. Bazuje na wieloletnim doświadczeniu jej założycieli i pracowników, własnej bazie danych influencerów oraz stworzonemu inhouse narzędziu do wewnętrznej automatyzacji ofertowania i procesów współprac z influencerami.
W tym momencie start-up pracuje nad rozwojem dedykowanego narzędzia wykorzystującego rozwiązania AI do pozyskiwania i dalszej automatyzacji w obszarach influencer marketingu.
Powstało Generation9
Prezesem Generation9 jest Łukasz Misiukanis, współtwórca jednej z pierwszych agencji social media w Polsce. Założony przez niego w 2010 roku Socializer w kilka lat rozrósł się do grupy reklamy internetowej, w skład której wchodziły Socializer, Lubię To oraz marka Socialformance. W 2014 roku 96,6 proc. akcji spółki kupił holding Dentsu Aegis Network.
– Wierzymy, że połączenie kompetencji naszych ekspertów od Influencer Marketingu i technologii AI zredefiniuje standardy w branży, łącząc zaawansowane rozwiązania technologiczne z praktycznym podejściem biznesowym. W obliczu rosnącej wartości rynku i zapotrzebowania na efektywne narzędzia, chcemy stworzyć rozwiązanie, które nie tylko spełni, ale i przewyższy oczekiwania współczesnych marek. Jednocześnie od samego początku pracujemy zbudowaniem wysokiej wartości dla naszych obecnych i przyszłych inwestorów – mówi Łukasz Misiukanis.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wiceprezesem spółki został Marek Myślicki, dotychczasowy chief growth officer Stor9, ekspert od influencer marketingu, przewodniczący Grupy Roboczej Influencer Marketing przy IAB Polska oraz współautor rekomendacji dla influencerów wydanych wspólnie z UOKiK.
– Połączenie doświadczonych struktur agencyjnych z managementem, oraz unikatowej w skali globalnej technologii pozwoli na zaoferowanie Klientom kompleksowych usług pozwalających skuteczniej podchodzić zarówno do strategii jak i egzekucji kampanii z influencerami. Chcemy, aby Generation9 stało się platformą skupiającą wszystkie kompetencje w obszarze influencer marketingu z zachowaniem odpowiedzialnego podejścia względem odbiorców treści – mówi Marek Myślicki,
Zarząd podzielił między sobą kompetencję - Łukasz Misiukanis skupi się na rozwoju części technologicznej spółki, natomiast Myślicki nadzorem części agencyjnej i managementu. W skład rady nadzorczej wchodzą założyciele Stor9 Anna Zielińska (przewodnicząca), Agnieszka Zielińska, oraz mecenas Kamil Gorzelnik.
Start-up ma własny management twórców internetowych: Agatę Biernat, Jaśka i Anetę Kuroniów, Kingę Ożóg, Barttiego i KaperSzefa, Tomka Choińskiego oraz twórcę youtube Maksyma Ziółkowskiego.
Identyfikacje nowej spółki stworzył zespół kreatywny Stor9 pod przewodnictwem Macieja Dutkowskiego. Do pierwszych klientów agencji należą m.in BBC Studios.
Dołącz do dyskusji: Twórca Socializera wraca na rynek. Tworzy „ChatGPT dla influencer marketingu”
Treściwa kreatura. Nothing more.