Adam Małysz reklamuje promocję ze smartfonami w Play
Sieć Play rozpoczęła promocję ze zniżkami cen smartfonów dla użytkowników przenoszących numery do jej taryf abonamentowych. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Adama Małysza.
Promocja jest skierowana do użytkowników przenoszących numer do oferty Play L lub Homebox. Ze zniżkami dostępne są różne smartfony z serii Samsung Galaxy.
Wysokość rabatu jest uzależniona od tego, czy klient wybiera pakiet z 60 GB czy ze 120 GB. Przykładowo Samsung Galaxy A53 5G w pierwszej opcji kosztuje 1 399 zł, a w drugiej - 999 zł (zamiast nominalnie 1 999 zł).
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/play-streaming-technologia-kupuje-redge-technologies ##
Adam Małysz wcześniej parokrotnie reklamował już Play. W 2019 roku w kampanii promującej internet domowy w ofercie abonamentowej i standard 5G Ready wystąpił wspólnie z żoną i córką.
Tydzień temu ruszyła kampania Play na Kartę, reklamująca ofertę ze 100 GB na start oraz nielimitowanym w praktyce korzystaniem z platform społecznościowych, w której występuje piosenkarz Sobel.
Za kreację reklam Play odpowiada agencja Grandes Kochonos, która wiosną br. przedłużyła tę obsługę po wygranym przetargu. Dla telekomu pracują też agencje Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).
W kwietniu br. Play sfinalizował przejęcie UPC Polska za 7 mld zł, a pod koniec maja rozpoczęto pierwszą wspólną promocję obu telekomów. Artur Dominiak, dyrektor departamentu usług dla domu Play podkreślił, że to największa akcja marketingowa Play od co najmniej 10 lat.
W reklamach telekomu nadal pojawiają się znane osoby odwiedzającego salon sprzedażowy. Natomiast pod koniec ub.r. z kampanii zniknęła, po wielu latach występowania jako pracownica salonu, aktorka Barbara Kurdej-Szatan, po tym jak na Instagramie wulgarnie obraziła Straż Graniczną (na początku czerwca skierowano wobec niej akt oskarżenia w tej sprawie). Natomiast w nowej kampanii nie występuje też Maciej Łagodziński, który przez lata tworzył duet z Kurdej-Szatan.
Operator sieci Play, do którego od połowy 2020 roku należy też Virgin Mobile Polska, na koniec marca br. miała 12,473 mln aktywnych użytkowników, o 344 tys. więcej niż kwartał wcześniej. Kwartalne przychody telekomu zmalały o 1,9 proc. do 1,773 mld zł, a zysk EBITDAaL - z 1,133 mld zł do 838 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Adam Małysz reklamuje promocję ze smartfonami w Play