SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Planete+ rusza z kampanią pod hasłem „Dowiesz się, czego wiesz”

Kanał dokumentalny Planete+ 1 października br. rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Dowiesz się, czego nie wiesz”. Działania prowadzone będą m.in. w telewizji, radiu i internecie.

 

Celem akcji promocyjnej jest podkreślenie charakteru kanału, który pokazuje widzowi nieznany świat, owe wynalazki oraz fascynujące zjawiska. Kreacja jest oparta o październikowe premiery Planete+, czyli produkcję własną „Potyczki naukowców”, a także dwie serie naukowe - „Gadget man” oraz „Historia wynalazków”.

Kampania realizowana będzie w telewizji (kanały własne platformy nc+), radiu, internecie (reklamy display, wideo, social media) oraz na outdoorze w największych miastach Polski.

Za kreację kampanii odpowiada agencja 2012, media zaplanował dom mediowy Havas. Działania potrwają do 31 października br. Będzie to największa kampania reklamowa w historii stacji.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Planete+ w rynku wyniósł 0,11 proc.

Dołącz do dyskusji: Planete+ rusza z kampanią pod hasłem „Dowiesz się, czego wiesz”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl