Pkt.pl: siedem nowych osób w dziale strategii i marketingu
Pracę w dziale strategii i marketingu pkt.pl rozpoczęło siedem osób: Kateryna Mudrytska, Adam Urbanowski, Bartosz Krupka, Jakub Gruszczyński, Michał Witewski, Igor Kozłowski i Michał Rejmer.
Nowy zespół w dziale strategii i marketingu pkt.pl będzie odpowiedzialny za promocję produktów online oraz rozwiązań mobilnych skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Adam Urbanowski objął stanowisko kierownika ds. rozwoju serwisów branżowych o tematyce zdrowotnej i budowlanej. Poprzednio pracował w holdingu Infor PL, gdzie stworzył i zarządzał m.in. serwisami moto.wieszjak.pl oraz video.wieszjak.pl.
Bartosz Krupka został kierownikiem ds. serwisów branżowych m.in. „Jedz i pij”, „Chcę taxi”, „Rozrywka w Polsce”, „W podróży”. Wcześniej zajmował się e-marketingiem w firmie Emmerson, a w GG Network odpowiadał za promocję i rozwój Open.FM.
Stanowisko kierownika ds. statystyk i analiz sprzedażowych zajął Jakub Gruszczyński, który wcześniej pracował jako ekspert ds. analiz w TUiR Warta oraz Eniro Polska.
Michał Witewski objął funkcję kierownika ds. partnerów oraz programów afiliacyjnych. Z branżą e-commerce imarketingu internetowego jest związany od czterech lat. Pracował m.in. w Netii.
Natomiast Igor Kozłowski, który wcześniej również pracował dla Netii, w pkt.pl został młodszym specjalistą ds. rozwoju produktów online.
Michał Rejmer do tej pory odpowiadał za budowę i rozwój takich serwisów, jak m.in. PortalFMCG.pl, TwojRegion24.pl czy Konfereo.pl. W pkt.pl objął stanowisko specjalisty ds. alei handlowej.
Natomiast młodszym specjalistą ds. współpracy z afiliantami została Kateryna Mudrytska.
Dołącz do dyskusji: Pkt.pl: siedem nowych osób w dziale strategii i marketingu
"Bardzo wątpliwe moralnie" zasady pozyskiwania nowych klientów.
Delikatnie rzecz ujmując...
Ciężko będzie coś sprzedać, co raz trudniej, na pewno tym, których PKT.pl zrobiło już w trąbę.
"Bardzo wątpliwe moralnie" zasady pozyskiwania nowych klientów.
Delikatnie rzecz ujmując...
Ciężko będzie coś sprzedać, co raz trudniej, na pewno tym, których PKT.pl zrobiło już w trąbę.