PKO Bank Polski wybiera agencję badawczą
PKO Bank Polski wybiera w przetargu agencję badawczą, która zajmie się realizacją badania benchmarkowego NPS na próbie klientów korporacyjnych.
Wybrana przez PKO BP agencja badawcza obsłuży bank w zakresie badania benchmarkowego NPS na próbie klientów korporacyjnych.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie przeprowadzenie badania benchmarkowego, które dostarczy informacji na temat wskaźnika NPS (wraz z uzasadnieniem oceny), wskaźnika satysfakcji ze współpracy z bankiem oraz oceny kluczowych aspektów współpracy (takich jak: oferta, doradca, infolinia, bankowość elektroniczna i mobilna, kredyty, innowacyjność, wskaźnik NPS w segmencie klienta korporacyjnego).
Przetarg będzie prowadzony w dwóch etapach. Z wybraną agencją PKO BP podpisze umowę ramową na okres realizacji badania będącego przedmiotem zakupu.
Oferty można składać do 27 października br.
Bank jest obecnie w trakcie przetargu na obsługę mediową.
Dołącz do dyskusji: PKO Bank Polski wybiera agencję badawczą