SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż” w kampanii piwa Żywiec

Nowa kampania reklamowa piwa Żywiec z cyklu „Chce się Ż” jest ilustracją sloganu: „Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe 2012 Agency, Opus Film, Televisor, Studio Głośno, Feeders, Starcom i Hope.

- W odpowiedzi na zachodzące na świecie zmiany, a w konsekwencji również postawy i potrzeby konsumenckie, tak odświeżyliśmy komunikację marki Żywiec w ramach platformy Chce się Ż, aby była jeszcze bardziej aktualna - mówi Anna Paciejewska-Łapińska, Manager marki Żywiec.

- Niezmiennie opowiadamy o cieszeniu się życiem, nawiązując jednak do tego, co najważniejsze, czyli do bycia razem i siły, która z tych relacji płynie. Całość spina hasło „Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż” - dodaje Paciejewska-Łapińska.

W pierwszym spocie z kampanii pokazywane są różnego typu spotkania ludzi, którym towarzyszy piwo Ż w różnej formie: od typowych, przez festiwal Męskie Granie sponsorowany przez markę Żywiec, po sceny na Marsie i z dinozaurem.

 

Muzykę do spotu skomponował polski producent muzyczny Duit. Za kreację odpowiada 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Krzysztof Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno.

Komunikację w internecie (m.in. w social media) prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.

Komunikacja reklamowa piwa Żywiec od kilku lat jest prowadzona w ramach konceptu kreatywnego „Chce się Ż”. Zeszłoroczna kampania w okresie wiosenno-letnim była realizowana pod hasłem „Ż się mnoży, kiedy się je dzieli”.

Dołącz do dyskusji: „Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż” w kampanii piwa Żywiec

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lech
Straszny kit, początek końca ż
0 0
odpowiedź
User
mike
Ten napój z Żywca to nie jest piwo, a napój piwopodobny!
0 0
odpowiedź
User
Kowalski
Trudne i skomplikowane. Lektor zawiły. Przekaz - razem możemy więcej, banalny. Czyli Ż ma teraz łączyć ludzi, jak Ty... Szkoda bo fajna platforma była.
0 0
odpowiedź