Piotr Adamczyk na rybach reklamuje przelewy błyskawiczne w Santader Bank Polska
Rusza pierwsza produktowa kampania reklamowa Santader Bank Polska z udziałem aktora Piotra Adamczyka. Promowane są w niej darmowe przelewy błyskawiczne.
W spocie Piotr Adamczyk łowi ryby wspólnie z kolegą, do którego dzwoni córka, informując, że nie zapłacił za jej wycieczkę. Kolega dzięki aplikacji mobilnej Santader Bank Polska zleca przelew natychmiastowy, dzięki czemu dziewczynka może wsiąść do autokaru.
Adamczyk podkreśla, że posiadacze rachunków w Santader Bank Polska mogą realizować dowolną liczbę takich przelewów (maksymalna kwota to 5 tys. zł, a w przypadku przelewu z użyciem systemu BlueCash - 20 tys. zł).
Piotr Adamczyk bohaterem reklam Santader Bank Polska został w pierwszej połowie kwietnia. W pierwszej kampanii z jego udziałem bank podkreślał swoje wsparcie dla inicjatyw społecznych.
Obsługą reklamową Santander Bank Polska zajmują się agencja Red8 Advertising (kreacja kampanii) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Piotr Adamczyk 7 lat w reklamach eurobanku
Piotr Adamczyk od połowy 2012 roku grał w kampaniach reklamowych eurobanku. Jesienią 2019 roku zniknął on z rynku po przejęciu przez Bank Millennium, Adamczyk pojawił się jeszcze razem z youtuberem Radosławem Kotarskim, bohaterem reklam Banku Millennium, w kampanii wspierającej tę fuzję.
Ponadto Adamczyk wystąpił w kilku kampaniach sieci Play, jesienią ub.r. promował obniżkę ceny w jednym z wariantów abonamentu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Pod koniec ub.r. z reklam Santander Bank Polska zniknął Marcin Dorociński, występujący w nich od wiosny 2020 roku. Został bohaterem, razem z Piotrem Fronczewskim, serii spotów piwa Tyskie.
- Santander Bank Polska od wielu lat opiera swoje kampanie na znanych osobistościach. Nawiązujemy współpracę w perspektywie 2-3 letniej. Zakończyliśmy cykl udanych kampanii z naszym dotychczasowym ambasadorem, które istotnie wsparły pozytywny wizerunek marki - tłumaczyło nam miesiąc temu biuro prasowe. Zapowiedziało, że bank wkrótce przedstawi swojego nowego ambasadora reklamowego.
Wcześniej w kampaniach banku występowały m.in. zagraniczne gwiazdy John Cleese, Chuck Norris, Danny DeVito, Antonio Banderas i Pele, a także Łukasz Nowicki (w latach 2017-18).
W ub.r. wydatki marketingowe grupy kapitałowej Santander Bank Polska wyniosły 174,58 mln zł, o jedną trzecią więcej niż rok wcześniej (131,32 mln zł).
Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk na rybach reklamuje przelewy błyskawiczne w Santader Bank Polska
Jest... najczęściej jak sobie za to zapłacisz. Niestety banki pod tym względem są specjalnie w tyle o 20 lat pomimo, że nie ma żadnych przeszkód aby takie przelewy były bezpłatną normą.