SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pepsi wypowiada walkę szarej rzeczywistości

W swojej najnowszej akcji promocyjnej Pepsi ogłasza bunt przeciwko codziennej rzeczywistości, wykorzystując do tego świat multimedialny.

"Pokonaj przyziemność, kontruj codzienność" - głosi ostatnie motto promocyjne napoju Pepsi Max. Autorzy akcji przekonują, że z każdej, nawet najbardziej rutynowej sytuacji można przy odrobinie pomysłowości czerpać wiele przyjemności. "Znajdź patent na codzienne sytuacje, skoro i tak nie możesz ich uniknąć" - sugerują, namawiając do - jak to określają - "tuningowania swojego życia". Zachęcają więc do niekonwencjonalnych zachowań mających urozmaicić szarą codzienność i zmienić codzienne, rutynowe czynności w fajną zabawę.

pepsi

"Max Kontra nie jest kampanią reklamową i nie będzie z nią związana żadna kampania telewizyjna, outdoorowa lub radiowa" - przekonuje Izabela Paprocka, account executive z agencji Partner of Promotion. - "Max Kontra to trend, styl życia, który już zaistniał w USA i krajach zachodniej Europy i który chcemy teraz wprowadzić w polską rzeczywistość".

Pepsi wspiera ją przez uruchomienie specjalnego serwisu internetowego maxkontra.pl, na którym każdy, komu udało się nagrać własne niekonwencjonalne zachowanie - czyli Max Kontrę, może zaprezentować z nim filmik, komentować nagrania innych, a także umieszczać pomysły na MAX Kontry w formie krótkich scenariuszy. Internauci co tydzień zdecydują, który z nich jest najciekawszy, najbardziej spektakularny i godny realizacji. Zwycięskie pomysły zostaną zrealizowane przy pomocy profesjonalnej ekipy filmowej z udziałem jej pomysłodawców.

Pomysłodawcą, autorem koncepcji i realizatorem akcji jest agencja Brainshop U-boot.

  • Więcej informacji:
  • Pepsi

Dołącz do dyskusji: Pepsi wypowiada walkę szarej rzeczywistości

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl