Pepsi wypowiada walkę szarej rzeczywistości
W swojej najnowszej akcji promocyjnej Pepsi ogłasza bunt przeciwko codziennej rzeczywistości, wykorzystując do tego świat multimedialny.
"Pokonaj przyziemność, kontruj codzienność" - głosi ostatnie motto promocyjne napoju Pepsi Max. Autorzy akcji przekonują, że z każdej, nawet najbardziej rutynowej sytuacji można przy odrobinie pomysłowości czerpać wiele przyjemności. "Znajdź patent na codzienne sytuacje, skoro i tak nie możesz ich uniknąć" - sugerują, namawiając do - jak to określają - "tuningowania swojego życia". Zachęcają więc do niekonwencjonalnych zachowań mających urozmaicić szarą codzienność i zmienić codzienne, rutynowe czynności w fajną zabawę.
"Max Kontra nie jest kampanią reklamową i nie będzie z nią związana żadna kampania telewizyjna, outdoorowa lub radiowa" - przekonuje Izabela Paprocka, account executive z agencji Partner of Promotion. - "Max Kontra to trend, styl życia, który już zaistniał w USA i krajach zachodniej Europy i który chcemy teraz wprowadzić w polską rzeczywistość".
Pepsi wspiera ją przez uruchomienie specjalnego serwisu
internetowego maxkontra.pl, na którym każdy, komu udało się nagrać
własne niekonwencjonalne zachowanie - czyli Max Kontrę, może
zaprezentować z nim filmik, komentować nagrania innych, a także
umieszczać pomysły na MAX Kontry w formie krótkich scenariuszy.
Internauci co tydzień zdecydują, który z nich jest najciekawszy,
najbardziej spektakularny i godny realizacji. Zwycięskie pomysły
zostaną zrealizowane przy pomocy profesjonalnej ekipy filmowej z
udziałem jej pomysłodawców.
Pomysłodawcą, autorem koncepcji i realizatorem akcji jest agencja
Brainshop U-boot.
Dołącz do dyskusji: Pepsi wypowiada walkę szarej rzeczywistości