Paweł Bechciński dyrektorem ds. ludzi i kultury organizacji IKEA Retail w Polsce
Paweł Bechciński objął stanowisko dyrektora ds. ludzi i kultury organizacji w IKEA Retail w Polsce. Zastąpił Michała Pióro, który awansował w regionalnej strukturze korporacji.
Bechciński na nowym stanowisku odpowiedzialny jest za budowanie i realizację strategii w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz tworzenie przyjaznego miejsca pracy dla wszystkich pracowników zgodnie z zasadami IKEA Retail w Polsce.
Zobacz: IKEA zawiesza działalność w Rosji i na Białorusi
W IKEA od 2018 roku
Paweł Bechciński rozpoczął swoją pracę w IKEA na początku 2018 roku na stanowisku kierownika ds. zarządzania zasobami ludzkimi - początkowo w Centrum Wsparcia Klienta Domolina IKEA, a następnie w sklepie w Jankach i IKEA w Blue City. Ostatnio był odpowiedzialny za realizację długoterminowej strategii dotyczącej rozwoju ludzi („People plan”) i za doradztwo dla krajowego kierownictwa IKEA oraz w IT Service Desk. Wspierał także procesy personalne w spółkach grupy Ingka w Polsce: w IKEA Distribution Service i Ingka Centres. Szeroki zakres Jego zadań związany był także z procesami transformacyjnymi biznesu oraz struktur organizacyjnych, by tworzyć lepszą IKEA – dla klientów i dla wszystkich pracowników.
Paweł Bechciński jest z wykształcenia socjologiem i psychologiem.
Michał Pióro, który był członkiem zarządu IKEA Retail w Polsce i przez ostatnie 10 lat pełnił funkcję dyrektora ds. zarządzania ludźmi i kultury organizacji IKEA Retail w Polsce, przeszedł do globalnego zespołu projektowego People Operation Transformation (POT), zajmującego się wdrożeniem nowych systemów, metod pracy, procesów i narzędzi digitalowych w ramach działu people & culture . Polska wspólnie z Hiszpanią jest krajem pilotażowym dla tego projektu.
Zobacz: IKEA testuje dostawy swojej oferty gastronomicznej z Glovo
Dołącz do dyskusji: Paweł Bechciński dyrektorem ds. ludzi i kultury organizacji IKEA Retail w Polsce