Patio TV ruszyło z regularną ramówką
W sobotę 4 października wystartowała oficjalna ramówka kanału Patio TV. Wcześniej, przez ponad tydzień prowadzona była emisja testowa stacji. Kanał na razie oglądać mogą abonenci Cyfry+ i posiadacze odbiorników FTA (nadawany jest z satelity Hot Bird).
Patio TV pojawiło się też w niektórych małych sieciach kablowych. Z pozostałymi platformami cyfrowymi i dużymi operatorami kablowymi toczą się rozmowy. Kanał docelowo nadawać będzie też w internecie.
Stacja Patio TV to telewizja kierowana do ludzi w wieku 15-35 lat. Kanał porusza tematy związane z kulturą, sztuką, edukacją i muzyką. Pokazuje też pasje młodych ludzi, możliwości spędzania wolnego czasu, porusza problematyką społeczną i akademicką. Nadawcą Patio TV jest łódzka Fabryka Mediów.
Na antenie stacji znaleźć można m.in. takie programy jak "Twój pomysł na biznes" (magazyn przeznaczony dla ludzi planujących rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej), "Who is who" (program przybliżający sylwetki młodych artystów, aktorów, piosenkarzy), "Na około" (magazyn popularnonaukowy przedstawiający różne zjawiska), "On/off" (audycja muzyczna Artura Gadowskiego) i "Osobowość tv" (show, w którym widzowie wybierają w nim nowego prezentera stacji).
Dołącz do dyskusji: Patio TV ruszyło z regularną ramówką