Paola Kompot Domowy sponsoruje pogodę (wideo)
W telewizji rusza kolejny etap kampanii reklamowej marki Paola Kompot Domowy. Akcję – opartą na sponsoringu prognozy pogody w TVP1 – przygotowały Schulz Brand Friendly i Mindshare Polska.
Startująca właśnie odsłona kampanii reklamowej marki Paola Kompot Domowy opiera się na 8-sekundowym spocie sponsorskim. Reklama – emitowana przed prognozą pogody po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 – jest utrzymana w bajkowym klimacie. Podobna konwencja była wykorzystywana w pierwszym etapie tej akcji (więcej). Celem działań jest zbudowanie świadomości tego produktu.
Spot sponsorski Paoli Kompotu Domowego będzie emitowany do 15 sierpnia. Kreację reklamy przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Paola Kompot Domowy sponsoruje pogodę (wideo)