Paniom dziękujemy - Radio 94
Nowe reklamy Radia 94 FM nie oburzyły feministek
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o nowej stacji i zwiększenie udziału w rynku słuchaczy. Kampanię tak jak w poprzednio przygotowała agencja Schulz.
Warszawska stacja radiowa działa od jesieni, według założeń swój program kieruje głównie do mężczyzn w wieku od 25 do 39 lat.
Jeszcze niedawno na skutek wystąpienia Ośrodka Informacji Środowisk Kobiecych (OŚKa) Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji miała dokonać analizy programów warszawskiego Radia 94, które według zarzutów OŚKi wykorzystuje stereotypy obraźliwe dla kobiet. Głośnym echem odbiła się kampania bilboardowa radia przedstawiający kobiecy biust zaopatrzony w gałki radiowe zamiast sutek. Oliwy do ognia dodało jeszce hasło "To nas kręci" i męska dłoń widniejąca na plakacie.
Tymczasem przedstawiciele stacji odrzucili zarzuty. "Wręcz przeciwnie, na naszej antenie pokazujemy, że mężczyźni kochają i ubóstwiają kobiety i dla nich są w stanie zrobić bardzo wiele: o nie się biją, dla nich zdobywają fortunę i dla nich ją czasem tracą" - powiedział Polskiej Agencji Prasowej dyrektor promocji stacji Grzegorz Wiejak. Przekonywał, że stacja podpowiada mężczyznom, by np. mówili kobietom, że je kochają, czy też zaskakiwali je dając kwiaty.
Inne
Dołącz do dyskusji: Paniom dziękujemy - Radio 94