SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oreo rozpoczyna europejską kampanię we współpracy ze Snapchatem

Marka Oreo (Mondelez) nawiązała współpracę ze Snapchatem przy startującej właśnie kampanii, która zasięgiem obejmuje 28 rynków i jest największą europejską aktywnością tego brandu. Przygotowała ją agencja Elvis.

Kampania prowadzona jest pod hasłem "OREO People: Show Your Playful Side", a za jej przygotowanie odpowiada agencja Elvis, która przy realizacji działań współpracowała ze Snapchatem.

Zgodnie z ogólną globalną strategią marki Oreo chodzi o celebrowanie zabawy w każdym z nas. W ramach kampanii zabawne postacie znane jako Oreojis pojawią się na 134 mln opakowań Oreo na 28 rynkach w Europie.

Klienci, którzy kupią jeden ze specjalnych pakietów ciasteczek Oreo, zostaną zaproszeni do odwiedzenia centrum kampanii Oreo People, w którym mogą wygrać nagrody, w tym spersonalizowane koszulki i bluzy Oreoji.

Wszystkie specjalne pakiety Oreo w całej Europie będą zawierały możliwe do skanowania kody Snapcode. Umożliwią one odblokowanie tzw. soczewek Oreojis, filtrów i naklejek. W Wielkiej Brytanii konsumenci będą mogli korzystać z kodu Snapcode, aby uzyskać dostęp do interaktywnej górskiej gry, w której będą musieli pokonać szereg przeszkód.

Kampania oprócz działań prowadzonych w sklepach, internecie i social mediach zaplanowano też aktywność w telewizji, m.in. poprzez emisję spotu.

- Nieważne, kim jesteśmy, wszyscy jesteśmy zjednoczeni duchem zabawy, który mamy w sobie, w środku. Współpracując z Elvis i Snapchat, stworzyliśmy kampanię, która naprawdę ożywia ten pomysł w sposób, który powinien nam pomóc w dalszym rozwoju naszej marki w całej Europie - powiedział Vira Ponomarenko, menedżer Oreo w Mondelēz.

James Hudson, dyrektor kreatywny Elvis, dodał: - Ta kampania przekształca ogólną globalną kampanię Oreo w prostą i bezpośrednią platformę, która pozwala ludziom zaangażować się i pokazać swoją zabawę. Miliony ludzi używają Snapchata każdego dnia do grania i wyrażania siebie, dlatego wybraliśmy do współpracy partnera, który pomoże wzmocnić nasze przesłanie.

Dołącz do dyskusji: Oreo rozpoczyna europejską kampanię we współpracy ze Snapchatem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl