Opus B Brand Design autorem strategii i identyfikacji 3D Glass - nowej marki Press Glass
Agencja Opus B Brand Design rozpoczęła współpracę z Press Glass, polską firmą specjalizującą się w innowacyjnych rozwiązaniach produkcji szkła i okien. Odpowiada za stworzenie brandingu dla nowo powstałej marki – 3D Glass.
3D Glass to nowa technologia formowania termicznego szkła. Dzięki wykorzystaniu matryc ceramicznych zamiast metalowych (dotychczas stosowanych) producenci otrzymują większą swobodę w projektowaniu złożonych, oryginalnych i krzywoliniowych form architektonicznych z użyciem szkła.
- Markę kształtowaliśmy całościowo: od nazwy, strategii, poprzez kompleksową identyfikację wizualną, na pawilonie targowym kończąc. 3D Glass to innowacja, która daje ogromne możliwości architektom na drodze do realizacji ich niezwykłych wizji. Oryginalna technologia wymagała wyrazistej komunikacji wizualnej - tłumaczy Piotr Wiśniewski, art director w Opus B Brand Design.
Dołącz do dyskusji: Opus B Brand Design autorem strategii i identyfikacji 3D Glass - nowej marki Press Glass