Cube Group w nowej odsłonie
Agencja digitalowa Cube Group przechodzi strategiczny rebranding, podkreślając tym samym swoją ewolucję. Zmiana obejmuje także nową identyfikację wizualną firmy.

Przez 18 lat Cube Group zajmowała się głównie digital marketingiem. Dziś chce być partnerem strategicznym, który bierze współodpowiedzialność za sukces biznesowy klientów.
– Nasza transformacja to nie tylko rebranding – to nowa filozofia działania, oparta na analityce, technologii i strategii wzrostu. Nasza misja: "Bycie strategicznym partnerem w rozwoju biznesów Klienta w kanałach cyfrowych" to jednocześnie główna idea, wokół której rozwijamy każdy obszar naszej organizacji: produkty, usługi, kompetencje, zespoły – podkreśla Andrzej Cudny, CEO Cube Group.
Cube Group redefiniuje podejście do strategii wzrostu, oferując kompleksowe doradztwo i rozwiązania dostosowane do dynamicznych wyzwań rynkowych.
Nowa identyfikacja wizualna – symbol partnerstwa
Nowe logo, przedstawiające dłonie układające się w sześcian - symbolizuje synergię ludzi i precyzyjnie dopasowanych rozwiązań, które realnie wpływają na sukces biznesowy naszych klientów. Identyfikacja ma odzwierciedlać rolę Cube Group jako przewodnika i bohatera w cyfrowym świecie, który łączy wiedzę z odwagą. Zapewnia stabilność, ale jednocześnie wprowadza przełomowe rozwiązania.
– Nie jesteśmy i nie chcemy być masową agencją z rozproszoną strukturą. Chcemy być blisko biznesów i jego potrzeb na każdym poziomie naszej firmowej struktury, chcemy być częścią zespołu Klientów. Wierzymy, że rozwój jest możliwy tylko wtedy, gdy rośniemy razem z naszymi Partnerami. Ich sukces to nasza największa miara skuteczności. Nasza nowa tożsamość wizualna to symbol gotowości na przyszłość – i zaproszenie do jej wspólnego kształtowania. Wierzymy, że razem jesteśmy w stanie osiągnąć więcej - dodaje Andrzej Cudny, CEO Cube Grou
Dołącz do dyskusji: Cube Group w nowej odsłonie