Ofensywa telewizyjna marki Beko
Od 25 stycznia do 24 lutego br. trwać będzie telewizyjna kampaniareklamowa Beko. Widzowie będą mieli okazję raz jeszcze zobaczyćspoty promujące pralki Beko, które emitowane były na przełomiesierpnia i września 2007 roku.
Kampania telewizyjna, będąca częścią intensywnych działańreklamowych Beko, ma na celu dalsze wzmocnienie świadomości markioraz wsparcie ważnej grupy produktowej, jaką są pralki.
Dwa spoty (30- i 10- sekundowe) zostały wybrane spośródmiędzynarodowych spotów opracowanych przez agencję reklamową TBWA izaadaptowane na rynek polski.
Reklamę będzie można zobaczyć w następujących stacjachtelewizyjnych: Polsat , TVN7 , TV4 , AT Media, TVN24.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.Kampanię wspierają także działania PR prowadzone przez agencjęMulti Communications.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa telewizyjna marki Beko