Nowy serwis internetowy 'Dziennika Polskiego'
W sieci pojawił się nowy serwis internetowy "Dziennika Polskiego" (Wydawnictwo Jagiellonia). Portal, dostępny pod adresem e-dp.pl, ma podobną strukturę jak wcześniej, ale zupełnie zmieniona została jego szata graficzna i architektura, w tym system zarządzania treścią.
Serwis zyskał nową wyszukiwarkę, a jego archiwum zmieniło strukturę. Strona została powiązana z serwisem ogłoszeniowym Grosik24.pl - moduł na stronie głównej portalu pokazuje aktualne ogłoszenia (w ramach tej współpracy ogłoszenia publikowane w papierowym "Dzienniku Polskim" są również publikowane na Grosik24.pl). Nowy serwis e-dp.pl ruszył już w grudniu ub.r., a w styczniu br. uruchomiona została dodatkowo jego wersja mobilna, którą obejrzeć można pod adresem m.e-dp.pl.
Jak informuje wydawca, stworzenie nowej wersji portalu było podyktowane chęcią sprostania rosnącym wymaganiom czytelników oraz wynikało z potrzeby posiadania narzędzia umożliwiającego właściwą ekspozycję i sprzedaż treści przygotowywanych przez wydawnictwo.
- W najbliższym roku chcemy znacząco zwiększyć ilość użytkowników witryny oraz poziom przychodów ze sprzedaży treści, reklamy oraz publikacji ogłoszeń. Jesteśmy przekonani, że w najbliższych latach to one w dużej części zastąpią przychody z publikacji w wydaniach papierowych - mówi Wacław Widomski, menedżer portalu "Dziennika Polskiego".
Za przygotowanie serwisu od strony technicznej odpowiadała agencja interaktywna Empathy Interactive. Natomiast jego szata graficzna została stworzona przez wydawcę.
Dołącz do dyskusji: Nowy serwis internetowy 'Dziennika Polskiego'