SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy klient Leo Burnett Warszawa

Bank Pekao zmienia partnera

Kończy się czteroletnia współpraca Pekao z agencją Publicis. Od pierwszego grudnia br. całość działań związanych z obsługą Banku obejmie agencja reklamowa Leo Burnett i współpracujący dotychczas z Bankiem dom mediowy Optimedia, które stworzą i zrealizują nową strategię marketingową Banku Pekao.

Wśród kandydatów zaproszonych do przetargu znalazły się agencje reklamowe: Publicis, Saatchi & Saatchi, Ad Fabrica, Leo Burnett, Lowe GGK, TBWA, JWT i domy mediowe: Optimedia, OMD Direct, HMS Carat, Uniwersal McCann, Initiative Media, MediaCom i Starcom.

Zwycięskie agencje wykazały się bardzo dobrym zrozumieniem marki banku oraz kreatywną realizacją prezentowanych strategii. Jesteśmy przekonani o tym, że wybraliśmy partnerów którzy skutecznie pomogą nam zarówno w budowaniu wizerunku jak i w sprzedaży produktów – powiedziała Joanna Bartuszek, dyrektor Marketingu Banku Pekao SA.

Dołącz do dyskusji: Nowy klient Leo Burnett Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl