Nowy klient Leo Burnett Warszawa
Bank Pekao zmienia partnera
Kończy się czteroletnia współpraca Pekao z agencją Publicis. Od pierwszego grudnia br. całość działań związanych z obsługą Banku obejmie agencja reklamowa Leo Burnett i współpracujący dotychczas z Bankiem dom mediowy Optimedia, które stworzą i zrealizują nową strategię marketingową Banku Pekao.
Wśród kandydatów zaproszonych do przetargu znalazły się agencje reklamowe: Publicis, Saatchi & Saatchi, Ad Fabrica, Leo Burnett, Lowe GGK, TBWA, JWT i domy mediowe: Optimedia, OMD Direct, HMS Carat, Uniwersal McCann, Initiative Media, MediaCom i Starcom.
Zwycięskie agencje wykazały się bardzo dobrym zrozumieniem marki banku oraz kreatywną realizacją prezentowanych strategii. Jesteśmy przekonani o tym, że wybraliśmy partnerów którzy skutecznie pomogą nam zarówno w budowaniu wizerunku jak i w sprzedaży produktów – powiedziała Joanna Bartuszek, dyrektor Marketingu Banku Pekao SA.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient Leo Burnett Warszawa