Nowy etap kampanii promującej transplantację
Rozpoczyna się właśnie nowy etap przygotowane przez agencję Goaheadkampanii społecznej promującej transplantację narządów. Akcja podhasłem "Serca nie rosną na drzewach" obejmie telewizję, radio orazoutdoor.
Przygotowana przez agencję reklamową Goahead kampania społecznakładzie nacisk na hasło "Serca nie rosną na drzewach", ", któregoprzewrotna oczywistość ma zmuszać odbiorców do refleksji iuprzytamniać, że transplantacja to często jedyny sposób naratowanie życia. Celem akcji jest stworzenie życzliwej atmosferywokół tej problematyki oraz promocja dawstwa narządów - żywego ipośmiertnego. W tym zakresie kampania ma zachęcać odbiorców doodwiedzenia stron www.przeszczep.pl i poszerzeniawiedzy na temat dawstwa, a także podpisania tzw. "oświadczeniawoli", czyli zgody na przeszczep narządów po śmierci.
Rozpoczynający się 1 sierpnia nowy etap akcji obejmuje spotytelewizyjne (TVN) i radiowe (RMF FM) oraz billboardy na nośnikachCityboard Media.
Kampania powstała na zlecenie Stowarzyszenia Życie PoPrzeszczepie, a patronatem objęła ją prezydentowa Maria Kaczyńskaoraz Ministerstwo Zdrowia. Partnerami medialnymi są TVN, RMF,Cityboard Media, Przekrój i Rzeczpospolita.
Dołącz do dyskusji: Nowy etap kampanii promującej transplantację