Nowy "Dziennik Sportowy"
Od połowy marca - "Przegląd Sportowy" i "Tempo" w nowym layoucie
W połowie marca w sztandarowym wydaniu dzienników sportowych Marquard Media Polska zawierającym "Skarb Kibica" ligi rundy wiosennej, które ukazało się w nakładzie blisko 300 000 egz., "Dziennik Sportowy" ("Przegląd Sportowy" /"Tempo") ukazał się w nowym, zmodyfikowanym layoucie.
Jak mówi Marek Ruszkowski, dyrektor marketingu i reklamy dzienników sportowych Marquard Media Polska, głównymi założeniami przy przygotowywaniu layoutu była jego nowoczesność, przejrzystość oraz stworzenie przyjaznej struktury gazety. Obok typowych dla dzienników materiałów newsowych w gazecie znajdzie się również miejsce na obszerniejsze materiały. Gazeta stawia na ekskluzywność informacji.
Zmianie uległy założenia dotyczące regionalizacji "Dziennika". Liczbę mutacji z 12 ograniczono do 5. Nie oznacza to jednak, że gazeta będzie pozbawiona informacji o znaczących wydarzeniach z regionów. W przeciwieństwie do poprzedniego systemu mutowania, w którym miejsce na informacje z wydarzeń lokalnych było na dwóch przedostatnich stronach dziennika, od dzisiaj o ich miejscu w gazecie decyduje istotność. Tak więc np. informacja o zwycięstwie Lecha Poznań może znaleźć się na 1 stronie mutacji wielkopolskiej. Wydawca zapowiada dalszą pracę nad rozwojem tytułu.
Dołącz do dyskusji: Nowy "Dziennik Sportowy"