'Nowy Dzień' bez kreatywnego duetu
Agora niezadowolona ze współpracy z duetem kreatywnym Robert Sieradzki i Andrzej Maruszeczko.
'Nowy Dzień' zakończył współpracę z duetem kreatywnym Maruszeczko/Sieradzki. Powody rozstania są jednak dużo bardziej złożone niż kwestie finansowe - podała Agora w komunikacie prasowym.
- Wielokrotnie rozmijaliśmy się z agencją w fundamentalnych kwestiach związanych z wizją marki 'Nowy Dzień'. Dlatego podjęliśmy decyzję o niekontynuowaniu współpracy - wyjaśnia Michał Rutkowski, Dyrektor Marketingu i Promocji dziennika 'Nowy Dzień'.
- Brak porozumienia w kwestii wynagrodzenia za projekty grudniowe stał się przyczyną faktycznego zakończenia współpracy. Tym niemniej gdyby chodziło tylko i wyłącznie o kwestie finansowe, z pewnością bylibyśmy w stanie wypracować kompromis - dodał Michał Rutkowski.
Grudniowe działania promocyjne przygotowuje dział marketingu dziennika. Kampanię dla Leksykonu Budki Suflera, podobnie jak kampanie innych kolekcji Agory przygotowała agencja DDB Warszawa.
Przypomnijmy, że poniedziałkowa "Gazeta Prawna" podała, powołując się na sondaż kolportażowy konkurencyjnych wydawców, że "Nowy Dzień" między 14 a 19 listopada sprzedawał się średnio w wysokości nieco ponad 250 tys. egzemplarzy, a na dobry wynik wpłynęła bardzo dobra sprzedaż pierwszego numeru (około 430 tys. egzemplarzy).
"Gazeta Prawna" podała też, że w drugim tygodniu sprzedaż nowego dziennika była słabsza i nie przekroczyła 200 tys. egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: 'Nowy Dzień' bez kreatywnego duetu