Nielsen: Bing po praz pierwszy powyżej 10 proc.
W sierpniu bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 10,81 miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.
To o 2,9 proc. więcej w porównaniu z miesiącem wcześniej - wynika z danych firmy badawczej Nielsen.
Zdecydowanym liderem była tradycyjnie wyszukiwarka Google, z liczbą 6,99 miliarda wyszukiwań w ubiegłym miesiącu (o 2,6 proc. większą niż w lipcu) i 64,6 proc. udziału w rynku.
Daleko w tyle za Google znalazły się wyszukiwarki Yahoo! (1,73 miliarda wyszukiwań - spadek o 4,2 proc., 16,0 proc. rynkowego udziału) oraz MSN/Windows Live/Bing (1,16 mld - wzrost o 22,1 proc., udz. 10,7 proc.). W porównaniu z lipcem Bing zanotowała wzrost o 1,7 pkt. proc., po raz pierwszy przekraczając granicę 10 proc. rynkowego udziału.
Pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych za oceanem wyszukiwarek w sierpniu uzupełniły: AOL (333,2 mln - wzrost o 1,8 proc., udz. 3,1 proc.), Ask.com (186,3 mln - wzrost o 2,9 proc., udz. 1,7 proc.), My Web (128,4 mln - wzrost o 0,5 proc., udz. 1,2 proc.), Comcast (50,3 mln - spadek o 21,6 proc., udz. 0,5 proc.), Yellow Pages (37,9 mln - wzrost o 2,7 proc., udz. 0,4 proc.), NexTag (31,8 mln - wzrost o 0,4 proc., udz. 0,3 proc.) oraz Local.com (16,3 mln - wzrost o 2,9 proc., udz. 0,2 proc.).
Dołącz do dyskusji: Nielsen: Bing po praz pierwszy powyżej 10 proc.