Nestlé wprowadza nowe produkty Starbucks
Nestlé wprowadza na całym świecie gamę produktów kawowych pod marką Starbucks. W ofercie m.in. kawa mielona, palona, ziarnista i kapsułki do ekspresów. W Polsce oferta będzie dostępna jesienią.
Nowy asortyment Nestlé Starbucks składa się z 24 produktów. Obejmuje szereg mieszanek kaw tej marki, a także kawy jednogatunkowe oraz wybór klasycznych napojów (Caramel Macchiato, Cappuccino). Wszystkie są przygotowywane na bazie 100% kawy Arabica pozyskiwanej od znanych z etycznych upraw plantatorów z głównych regionów świata.
Nestlé Starbucks jesienią w Polsce
To pierwszy asortyment kaw wprowadzany na rynek, od kiedy obie firmy oficjalnie rozpoczęły współpracę w sierpniu ubiegłego roku.
Nowe produkty Starbucks będą dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Nestlé zacznie ich wprowadzanie od wybranych rynków w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie oraz w Stanach Zjednoczonych. W Polsce oferta ta będzie dostępna jesienią tego roku.
Nestlé nabyło nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z asortymentu pakowanych towarów konsumpcyjnych i produktów gastronomicznych Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia.
Dołącz do dyskusji: Nestlé wprowadza nowe produkty Starbucks