„Naturalnie Mama” w kampanii o macierzyństwie i rodzinie (wideo)
Pod hasłem „Naturalnie Mama” ruszyła akcja społeczno-informacyjna, której celem jest zwiększenie świadomości kobiet na temat macierzyństwa, promocja postaw prorodzinnych, a także przybliżenie problemów związanych z niepłodnością. Akcję organizuje Fundacja Narodowego Dnia Życia.
- Obecnie kobiety borykają się z wieloma problemami dotyczącymi macierzyństwa. Pęd życia codziennego, przedkładanie kariery zawodowej ponad wartości rodzinne to bariera wielu młodych kobiet. Ponadto choroby cywilizacyjne i problemy z płodnością maksymalizują skalę problemu. Dlatego też poprzez akcję „Naturalnie Mama” chcemy promować macierzyństwo jako naturalną i najpiękniejszą część życia, przygodę i wyzwanie, któremu każda kobieta jest w stanie sprostać. Chcemy, aby wszystkie panie mogły wykorzystać tę możliwość - opisuje Jacek Sapa, prezes Fundacji Narodowego Dnia Życia.
Jednym z celów akcji jest edukacja i wsparcie par w zakresie starania się o dzieci. - Niestety większość Polaków nie jest świadomych, że takie czynniki jak nadmierny stres, niewłaściwa dieta czy stosowanie różnego rodzaju używek mają decydujący wpływ na poczęcie dziecka. Dlatego też kiedy para stara się zajść w ciążę powinna stworzyć jak najlepsze warunki w swoim organizmie, które wspomagać będą ten naturalny proces. Należy zadbać o większą ilość snu, zaprzyjaźnić się ze sportem, wprowadzić do codziennej diety więcej witamin i minerałów. Warto również wzmocnić swój organizm produktami medycznymi i suplementami diety, które naturalnie wspomogą poczęcie dziecka - wylicza Piotr Rowicki przedstawiciel marki Dr Bocian.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja jest prowadzona m.in. w telewizji. Fundacja Narodowego Dnia Życia nie podała szczegółów planowanych działań.
Partnerami kampanii oprócz marki Dr Bocian są Zapłodnieni.pl, Towarzystwa Biznesowe i Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa Rodzin.
Dołącz do dyskusji: „Naturalnie Mama” w kampanii o macierzyństwie i rodzinie (wideo)