SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 300 twórców internetowych wzięło udział w akcji "Popatrz, Posłuchaj, Połącz"

Ponad 300 twórców internetowych i milionowe zasięgi to efekty akcji „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej i agencji DDOB w ramach projektu “Młode głowy”. 

Akcja „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” wystartowała 7 kwietnia – w Światowy Dzień Zdrowia. Jednego dnia, ponad 300 twórców opublikowało pro bono treści edukacyjne na swoich profilach na Instagramie, promując ideę Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego. 

W ciągu 10 dni akcja osiągnęła potencjalny zasięg 10 milionów użytkowników – przede wszystkim dzięki relacjom twórców na Instagram Stories. Wśród twórców, którzy wsparli inicjatywę, znaleźli się m.in. Jakub Patecki, Agnieszka Woźniak-Starak, Magda Gessler, Przemek Kucyk, Kamil Szymczak, Bogna Sworowska czy Red Lipstick Monster.

- Jestem obecna w mediach od blisko 30 lat i niezwykle ważnym kanałem komunikacji są dla mnie również media społecznościowe. Dlatego z całego serca dziękuję wszystkim twórcom internetowym, którzy wzięli udział w naszej akcji. Naprawdę wierzę, że tylko działając razem, możemy inspirować i dodawać skrzydeł wszystkim młodym głowom. Doceniam każdy głos, szczególnie w tak istotnym temacie, jakim jest Pierwsza Pomoc dla Zdrowia Psychicznego – mówi Martyna Wojciechowska, założycielka Fundacji UNAWEZA i inicjatorka projektu “Młode głowy”. 

Imponujące wyniki akcji

Marta Ślendak, managing director w agencji DDOB zwraca uwagę, że wygenerowanie impresji na poziomie 10 milionów, w większości w relacjach typu Stories na jednej platformie, i to bez żadnego budżetu mediowego, to nie tylko imponujący wynik – to dowód na ogromną siłę społecznego zaangażowania i autentyczności przekazu. 

– W branży influencer marketingu rzadko zdarzają się tak silne, organiczne kampanie, które równocześnie niosą tak ważny przekaz – podkreśla. 

Dołącz do dyskusji: Ponad 300 twórców internetowych wzięło udział w akcji "Popatrz, Posłuchaj, Połącz"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl