Natalia Żmuda w Feeders Agency. Zajmuje się social mediami
Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda, obejmując stanowisko head of social media & engagement.
Natalia Żmuda od lutego rozpoczęła kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję contentu do mediów społecznościowych. Sprawuje pieczę nad jednymi z kluczowych klientów (Żywiec, Castorama, Pepsi, Cinema City) i jednocześnie działa na rzecz rozwoju kompetencji social mediowych agencji, a także w obszarze new business.
Zobacz: Daria Polarczyk zarządza Feeders Agency, dołącza Magda Chętnik
Natalia Żmuda: z Labconu do Feeders
Żmuda to specjalistka z obszaru digital, która już 10 lat tworzy strategie komunikacyjne w mediach społecznościowych dla wielu marek w Polsce. W portfolio obsługiwanych przez nią brandów znajdują się między innymi: Mastercard, Hebe, Amazon, KFC, Starbucks, Honor (Huawei), Stanley Black&Decker, DeWalt, T-Mobile, L’Oréal, Oshee.
Ekspertka wcześniej była związana z agencją kreatywną Labcon, gdzie również nadzorowała działania komunikacyjne marek w mediach społecznościowych, a także odpowiadała za integrację działań kreatywno-mediowych w ramach projektu One Social.
Dołącz do dyskusji: Natalia Żmuda w Feeders Agency. Zajmuje się social mediami