Old Spice w nowej kampanii skupia się na "zetkach"
Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią "Hands Up Confidence", kierowaną do pokolenia Z.
Kampania “Hands Up Confidence” osadza markę Old Spice w kontekście letnich festiwali muzycznych i koncertów. “Podnoszenie rąk do góry to najczęściej spotykany festiwalowy gest. Co jednak, kiedy mix upalnego lata, emocji i muzycznej zajawki nie pozwala nam podnieść rąk do góry? Takie ograniczenie odbiera spontaniczność i nie pozwala całkowicie oddać się festiwalowemu szaleństwu. Old Spice stoi na straży dobrego zapachu spod pach i umożliwia zabawę na 1000%” - opisano koncept kreatywny.
Zobacz: Old Spice na muralach odwołuje się do swojej słynnej kampanii “siedzę na koniu”
„Hands Up Confidence” kierowana jest do pokolenia Z, a szczególnie jego męskiej części. Feeders Agency realizuje ją w Polsce, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, Litwie, Łotwie, Estonii, Niemczech i Hiszpanii, odpowiadając za strategię i koncepcję kreatywną składającą się na 2 spoty 20-sekundowe oraz ich skróty do digital, a także materiały graficzne do kampanii. Po stronie Feeders Agency jest również kampania OOH i DOOH na 5 rynkach (Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Chorwacja), komunikująca partnerstwo Old Spice i Tomorrowland.
Działania wystartowały 4 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Old Spice w nowej kampanii skupia się na "zetkach"