SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Old Spice w nowej kampanii skupia się na "zetkach"

Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią "Hands Up Confidence", kierowaną do pokolenia Z. 

Kampania “Hands Up Confidence” osadza markę Old Spice w kontekście letnich festiwali muzycznych i koncertów. “Podnoszenie rąk do góry to najczęściej spotykany festiwalowy gest. Co jednak, kiedy mix upalnego lata, emocji i muzycznej zajawki nie pozwala nam podnieść rąk do góry? Takie ograniczenie odbiera spontaniczność i nie pozwala całkowicie oddać się festiwalowemu szaleństwu. Old Spice stoi na straży dobrego zapachu spod pach i umożliwia zabawę na 1000%” - opisano koncept kreatywny. 

Zobacz: Old Spice na muralach odwołuje się do swojej słynnej kampanii “siedzę na koniu”

„Hands Up Confidence” kierowana jest do pokolenia Z, a szczególnie jego męskiej części. Feeders Agency realizuje ją w Polsce, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, Litwie, Łotwie, Estonii, Niemczech i Hiszpanii, odpowiadając za strategię i koncepcję kreatywną składającą się na 2 spoty 20-sekundowe oraz ich skróty do digital, a także materiały graficzne do kampanii. Po stronie Feeders Agency jest również kampania OOH i DOOH na 5 rynkach (Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Chorwacja), komunikująca partnerstwo Old Spice i Tomorrowland.

Działania wystartowały 4 czerwca. 

Dołącz do dyskusji: Old Spice w nowej kampanii skupia się na "zetkach"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rysiek Dyrman
Czasem, oglądając reklamy myślę "głupiej się już nie da". I wtedy wjeżdża Old Szajs.
odpowiedź
User
Sebastian
Reklamy tej marki są głupie i żenujące.
odpowiedź
User
Pel
Stary smród i wszystko jasne
odpowiedź