SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mumio z kultowym „kopytkiem” reklamuje Plusha

Nowa reklama oferty Plush (Polkomtel) nawiązuje do słynnego spotu Plusa z udziałem grupy Mumio opowiadającego o „kopytku”.

W reklamie Plusa sprzed dwóch dekad, jednej z wieloletniej serii opartych na absurdalnym humorze spotów z udziałem członków grupy Mumio, osoba malująca logo sieci na ścianie salonu sprzedażowego (zagrał ją Jacek Borusiński) pyta pracownika firmy (w tej roli Dariusz Basiński) o znaczenie grafiki.

Ten drugi odpowiada wyniośle, a malarz chaotycznie przesuwa pędzelkami po klawiaturze komputera. Ku zaskoczeniu obu mężczyzn okazuje się, że napisał słowo „kopytko”.

Nowa reklama Plusha pokazuje analogiczną sytuację. Jednak tym razem malarzowi mimo wielu prób nie udaje się napisać pędzlami słowa „kopytko”.

Za to gdy do mężczyzn dołącza miś symbolizujący markę Plush, zaraz zostaje napisany slogan promujący jej ofertę abonamentową: przy zaproszeniu do niej innej osoby można podzielić cenę na pół i płacić 20 zł miesięcznie (uwzględniając 10 zł rabatu za e-fakturę).

 

Filip Połoska, Plush

– Koputko to wideo skierowane pod nasze platformy social mediowe, nie będziemy ciągnąć tej idei w komunikacji, dlatego, że fajnie jest w ramach mrugnięcia okiem odświeżyć klasykę, ale budowanie na tym całej kampanii pewnie nie byłoby tak dobrze odebrane. Będziemy jednak publikować różne materiały dodatkowe, bo praca z Mumio opiera się na improwizacji i było naprawdę sporo bardzo śmiesznych ujęć – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Filip Połoska odpowiedzialny za markę Plush. 

Nową reklamę we własnym zakresie przygotował dział marketingu Polkomtela. Spot opublikowano na profilach społecznościowych Plusha.

Członkowie grupy Mumio od sierpnia 2024 roku występują w reklamach sklepów meblowych Agata.

Dołącz do dyskusji: Mumio z kultowym „kopytkiem” reklamuje Plusha

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ponury Grabaz
Lepiej by przywrocili,dawna oferte " Simplus ". Warto przywrocic dawne czasy,bo sentyment do lat 90 zawsze jest na pierwszym miejscu . .
5 0
odpowiedź
User
Johnny
Odgrzewany kotlet, w dodatku niestrawny.
3 2
odpowiedź
User
philu
Johnny, jak masz problemy z trawieniem, to zrób sobie kolonoskopię. Tylko wyjmij najpierw ten kij z d**y, będzie łatwiej.
3 2
odpowiedź