"Wygodniej się nie da" przekonuje Magdalena Różczka w nowej kampanii VeloBanku
VeloBank rusza z nową kampanią wizerunkowo-produktową, promującą pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel. W roli głównej – Magdalena Różczka, która przekonuje, że wygoda, bezpieczeństwo i nowoczesność są dla klienta najważniejsze.

Główna bohaterka reklamy, Magdalena Różczka, na stylowej, zielonej kanapie i z kapciami na stopach przekonuje, że życie (i finanse) mogą być prostsze.
Nowa kampania promuje pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel i łączy stylową formę z konkretną korzyścią. Za warstwą wizualną stoi wyraźna inspiracja estetyką Wesa Andersona – pastelowe barwy, symetryczne kadry, filmowa stylizacja retro. Całość zyskuje kinowy sznyt, który nadaje reklamie lekkość i niebanalny charakter.
– Nasz najnowszy spot to opowieść o codzienności, w której wygodna decyzja o pożyczce pozwala spełniać marzenia prosto i bez zbędnych komplikacji. Każda scena ma znaczenie i prowadzi do jasnego przesłania: VeloBank ułatwia podejmowanie wygodnych decyzji finansowych, które jednocześnie są bezpieczne, a dzięki zdalnemu procesowi, również nowoczesne – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBanku.
Z humorem i luzem
W spocie widoczna jest również inspiracja estetyką Edwarda Hoppera – minimalistyczną, nowoczesną i skupioną na codziennych momentach. Ten zabieg wizualny podkreśla współczesny charakter kampanii i osadza ją w rzeczywistości bliskiej odbiorcom. Młoda para planuje podróż do Nowego Jorku, ale ich budżet wymaga wsparcia. Pożyczka w VeloBanku jawi się jako wygodne narzędzie, które pomaga w realizacji codziennych planów. Prosto, bez stresu i bez zbędnych komplikacji.
W centrum historii – Magdalena Różczka jako narratorka i „Statua Wygody”. Aktorka z humorem i luzem pokazuje, jak ważna jest wolność wyboru, kontrola nad własnymi decyzjami i życie we własnym tempie.
– W życiu cenię sobie rozwiązania intuicyjne i proste. Codzienność i tak bywa wystarczająco intensywna, więc nie warto jej dodatkowo komplikować. Dlatego wybieram produkty finansowe, które są jasne, przejrzyste i po prostu wygodne – mówi Magdalena Różczka, ambasadorka kampanii.
Zielona kanapa, która pojawia się w niemal każdej scenie, staje się symbolem tego, o co w kampanii chodzi – komfortu i swobody.
Kampania obejmuje emisję 15- i 30-sekundowych spotów w telewizji, szerokie działania digitalowe (w tym kampanię Google Ads), obecność w oddziałach banku oraz działania PR. Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiadała agencja Verde, spot wyprodukował HIGHNOON/PL, dom mediowy Initiative Media odpowiadał za zakup mediów, a agencja ZOOM bsc wspiera VeloBank w działaniach PR.
Dołącz do dyskusji: "Wygodniej się nie da" przekonuje Magdalena Różczka w nowej kampanii VeloBanku