Mrożonki Hortex w nowych opakowaniach
Zespół Opus B Brand Design przygotował projekty nowych opakowań mrożonek Hortex.

Wygląd nowych opakowań cechuje odejście od tendencji do wyidealizowanego przedstawiania jedzenia - zdjęcia warzyw są bardziej naturalne i niedoskonałe.
– Apetyczne, pozbawione sztuczności, powiększone ujęcia warzyw i owoców potwierdzają, że istota smaku leży w ich naturze. Naturalny wizerunek mrożonek wpisał się w świat Matki Natury, wspierając strategię komunikacji marki Hortex – mówi Paweł Frej, brand design director w Opus B Brand Design, które odpowiadało za projekty.
Redesign obejmuje całą linię mrożonek, w czterech kategoriach: owoce, warzywa solo, mieszanki warzyw i zupy.
Identyfikacja wizualna
Dołącz do dyskusji: Mrożonki Hortex w nowych opakowaniach