Hortex promuje tropikalne nowości
Ruszyła kampania nowych egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo. Została przygotowana przez agencję Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
![fot. materiały prasowe](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67ab96bd3b821_hortextropicalduo.png)
Pomarańcza – yuzu, czerwone winogrono – gujawa, kiwi – limonka. To trzy egzotyczne połączenia smakowe od Hortex, które pojawiły się na sklepowych półkach.
Zobacz: Hortex z nową platformą komunikacji
– Tworząc platformę komunikacji zależało nam na tym, aby pod jej parasolem móc komunikować także nowości produktowe. Spot przenosi nas do ciepłych letnich dni, emanuje z niego pozytywna energia, orzeźwienie i radość – a to są emocje, z którymi może utożsamić się każde pokolenie – mówi Agnieszka Janikowska, doradca zarządu ds. marketingu, Hortex.
- W obrazie pokazaliśmy jak nieoczywiste połączenia owoców tworzą nowe smaki Tropical Duo. W ujęciach beautyshot celowo zrównaliśmy wielkość owoców, nie zachowując skali pomiędzy nimi, by podkreślić ich równy wkład w nowy mix smaku. Oczywiście wszystko nakręcone w apetycznych zbliżeniach slowmotion. Spot uzupełnia wspólna dla nowej platformy typografia i dynamiczne ujęcia z żywym prowadzeniem kamery między bohaterami – opisuje kampanię Michał Kuczkowski, head of motion w Opus B.
Za strategię, kreację, postprodukcję i nadzór na całością odpowiada Opus B, za produkcję beauty shootów – Bites Studio. Produkcją spotu zajmował się dom produkcyjny Bad Rabbit.
Dołącz do dyskusji: Hortex promuje tropikalne nowości