Monika Nykiel szefową działu social media w ContentHouse
Nowa osoba na stanowisku head of social media w ContentHouse. Po awansie stanowisko obejmuje Monika Nykiel.
W ostatnich latach Monika Nykiel pełniła funkcję content marketing managerki. Z ContentHouse związana jest od 2015 roku.
Nykiel przez lata zdobywała doświadczenie w tworzeniu różnych formatów treści jako specjalistka, a później managerka. Od 9 lat jest odpowiedzialna za redakcję portalu socialpress.pl – początkowo jako dziennikarka, potem redaktorka i redaktorka prowadząca, a obecnie zastępca redaktora naczelnego.
Zobacz: Kinga Ożóg awansuje na managerkę w ContentHouse
– Przygotowywaliśmy tę zmianę od kilku miesięcy. Nie wyobrażałem sobie nikogo innego na tym stanowisku, więc tym bardziej cieszę się, że Monika podjęła rękawicę social media w naszej firmie – mówi o zmianie w strukturach firmy Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.
Jako head of social media Nykiel będzie współpracować merytorycznie z działem PR & content marketing pod przewodnictwem Michała Grzebyka oraz z działem client service prowadzonym przez Agnieszkę Trębacz.
Nykiel zajmie się obsługą klientów ContentHouse z zakresu social media B2B, m.in. Specbau Polska i Hörmann Polska, Phillips-Medisize (Grupa Molex) oraz B2C, m.in. aplikacja dietetyczna peater, Telewizja WP i Kabaret TV, WP VIBEZ.
Dołącz do dyskusji: Monika Nykiel szefową działu social media w ContentHouse