Mobilna kampania Pumy skierowana do chińskich fanów F1
Firma Puma uruchomiła mobilną kampanię skupioną wokół zbliżającegosię wyścigu o Grand Prix Chin Formuły 1.
Kampanię, która wystartowała na tydzień przez niedzielnymwyścigiem w Szanghaju, przygotowała należąca do Publicis Groupeagencja Phonevalley - informuje serwis Brand Republic.
Głównym elementem tej kampanii jest mobilna strona internetowaPumy o tematyce wyścigów F1, stworzona we współpracy z agencjąmedialną Zenith China. Użytkownicy mogą z niej m.in. pobrać naswoje mobilne urządzenia zawierającą reklamy grę wyścigową 'FWan'.
Trzech użytkowników z najwyższymi w danym tygodniu wynikamiuzyskanymi w grze w nagrodę otrzymuje produkty producenta odzieżysportowej. Poza tym przewidziano również nagrody dla osób, którebędą polecać grę swoim znajomym.
Banery reklamowe i tekstowe odnośniki do wspomnianej witrynywyświetlane są na trzech czołowych chińskich portalach mobilnych -QQ, 3g.cn oraz Kong.net.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Mobilna kampania Pumy skierowana do chińskich fanów F1