MillwardBrown SMG/KRC pomaga
MillwardBrown SMG/KRC dla Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi
Instytut badań rynku i opinii publicznej MB SMG/KRC wspiera działalność Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi w ramach promowania Honorowego Krwiodawstwa.
MB SMG/KRC odpowiada za badania określające efektywność kampanii społecznej Krewniacy wykonywane metodą CAPIBUS.
Program kampanii polega na realizowaniu studenckich praktyk, podczas których po odpowiednim przeszkoleniu przez specjalistów, studenci wybierają gimnazja oraz szkoły średnie w swoim regionie - w późniejszym czasie szkoły podstawowe - gdzie będą prowadzić zajęcia o tematyce Honorowego Krwiodawstwa.
Zadaniem kampanii jest promocja Honorowego Krwiodawstwa w celu zapewnienia krwi wszystkim potrzebującym.
Program pilotażowy w ramach akcji "KREWNIACY" odbył się już w Lublinie. W najbliższych dniach dołączą kolejne miasta.
Plakaty promujące Honorowe Krwiodawstwo pojawiły się na 1000 bilbordów w całej Polsce. W marcu br. ukaże się reklama telewizyjna w TVP. W tym samym czasie na ulicach pojawi się nowa edycja bilbordów.
Patronat nad akcja objął m.in. Minister Zdrowia, Minister Edukacji Narodowej i Sportu a także Minister Kultury.
Dołącz do dyskusji: MillwardBrown SMG/KRC pomaga