SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” umacnia się na pozycji lidera pism męskich

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism męskich umocnił się „Men’s Health”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2013 roku wyniosła 61 428 egz. i względem lipca 2012 roku była wyższa o 9,45 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z czwartego na drugie miejsce awansował „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował wzrost wynoszący 5,26 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 42 313 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 12,17 proc. do 35 657 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 37,84 proc. i ostatecznie wyniósł 30 754 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lipcu 2013 roku wyniosła 25 507 egz., po spadku o 10,92 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media) wzrósł o 3,35 proc. do poziomu 13 239 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

61 428

56 125

Playboy

42 313

40 200

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

35 657

40 596

Logo

30 754

49 475

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

25 507

28 633

Sukces

13 239

12 810


W porównaniu do czerwca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich (o 13,58 proc.) pochwalić się mogło „Logo”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Playboy” - było to jednak tylko 1,88 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

61 428

54 952

Playboy

42 313

43 122

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

35 657

35 760

Logo

30 754

27 077

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

25 507

23 624

Sukces

13 239

13 919

 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” umacnia się na pozycji lidera pism męskich

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mr No
szkoda, że nikt nie uwzględnia w rankingach męskich pism na tablety jak Mannish czy Ego
odpowiedź