SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MediaTel kontra TP SA

Na witrynie internetowej giełdowego operatora telekomunikacyjnego MediaTel pojawił się kalkulator, który pozwala ocenić atrakcyjność planów taryfowych spółki

Internauta może porównać ceny oferowane przez MediaTel SA z cenami, które obowiązują w Telekomunikacji Polskiej.

-Nasi klienci mogą zaoszczędzić nawet do 80% w porównaniu z cenami operatora dominującego na rynku. Żeby nie być gołosłownym, przygotowaliśmy kalkulator na stronie internetowej, który pozwala przekonać się, że tak jest w rzeczywistości - mówi Wojciech Gawęda, prezes zarządu MediaTel SA.

Od 1 marca br. abonenci stref numeracyjnych 22 (Warszawa), 23 (Ciechanów), 24 (Płock), 25 (Siedlce), 29 (Ostrołęka), 48 (Radom) mogą korzystać z nowych planów taryfowych przygotowanych przez MediaTel SA: "Polska i Świat lokalnie" i "Sekunda i już !". W oparciu o prefiks 1031 abonenci operatora mogą wykonywać połączenia lokalne i strefowe, międzystrefowe, do sieci mobilnych i międzynarodowe.

Abonenci płacą tylko za wykonane połączenia (brak abonamentu, billingi wysyłane pocztą elektroniczną nieodpłatnie). Ceny połączeń są zdecydowanie niższe niż w przypadku taryf Telekomunikacji Polskiej. W planie taryfowym "Polska i Świat lokalnie" obowiązuje naliczanie impulsowe - przykładowo za każde 3 minuty połączenia lokalnego w godzinach 8.00-18.00 abonent z terenu warszawskiej strefy numeracyjnej płaci jedynie 0,23 groszy netto (w Telekomunikacji 0,29 gr). Bardzo atrakcyjne są ceny połączeń międzynarodowych - minuta połączenia z jednym z 47 krajów kosztuje 29 groszy netto (przykładowo: abonent MediaTel SA dzwoniący do Stanów Zjednoczonych zapłaci 29 groszy netto za minutę połączenia, podczas gdy klienta Telekomunikacji Polskiej będzie to kosztować 1,20 zł netto). W planie taryfowym "Sekunda i już!" obowiązuje naliczanie sekundowe, bez opłaty za inicjację połączenia. Klient płaci tylko za każdą wykorzystaną sekundę rozmowy. Przykładowo minuta połączenia lokalnego w warszawskiej strefie numeracyjnej kosztuje 12 groszy netto. -Taryfa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom licznej rzeszy klientów. Badania dowodzą, że około 70% rozmów lokalnych trwa poniżej minuty. U nas zapłacą za minutowe połączenie 12 groszy, a w Telekomunikacji Polskiej 29 groszy. Oszczędność jest oczywista.- twierdzi Wojciech Gawęda, prezes zarządu MediaTel SA. Oba plany taryfowe się uzupełniają - dla rozmawiających dłużej najkorzystniejsza jest taryfa "Polska i Świat lokalnie", dla osób rozmawiających krótko, najbardziej optymalna jest taryfa "Sekunda i już" - czytamy  w informacji prasowej.

-Operatorzy często sypią jak z rękawa przymiotnikami, mającymi określić atrakcyjność swoich usług - najtańszy, najatrakcyjniejszy to tylko pierwsze przykłady z brzegu. Wystarczy wziąć billing takiej firmy, skorzystać z kalkulatora na naszej stronie internetowej www.mediatel.pl, a okaże się, czyja oferta zasługuje w rzeczywistości na takie miano- zachęca Wojciech Gawęda, prezes zarządu MediaTel SA.

1 kwietnia br. w prasie rozpocznie się kolejny etap kampanii reklamowej - w reklamach prasowych pojawią się "pieczęcie" informujące o możliwości zaoszczędzenia do 60% na połączeniach lokalnych przy korzystaniu z usług MediaTela. Od 15 kwietnia br. "pieczęcie" pojawią się także na 200 billboardach w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: MediaTel kontra TP SA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl