Media Profil wydał “Smak życia” dla Nestle
Wydawnictwo custom publishing Media Profil na zlecenie firmy Nestle Polska przygotowało pierwszy numer półrocznika “Smak życia”. Tytuł jest lifestylowym poradnikiem skierowanym do aktywnych kobiet.
W liczącym 44 strony magazynie znaleźć można informacje dot. form aktywności, sposobów relaksu, diet oraz porady dietetyków i psychologów. Redaktorem prowadzącym pisma jest Anna Suszka.
Pierwszy numer “Smaku życia” ukazał się w nakładzie 27 tys. egz., z czego 25 tys. z nich jest za darmo dystrybuowane w 400 klubach fitness w Polsce, zaś pozostałe 2 tys. egz. można kupić w sieci Empik w cenie 3,90 zł. Do każdego egz. półrocznika dołączane zostało opakowanie płatków owsianych NesVita.
Inne
Dołącz do dyskusji: Media Profil wydał “Smak życia” dla Nestle