Media Group z nową identyfikacją wizualną
Dom mediowy Media Group zakończył wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej. Za projekt odpowiada agencja Idealia.

Zmiana identyfikacji wizualnej Media Group ma charakter kompleksowy. Nowe jest nie tylko logo, ale także strona internetowa, wzory printów, grafiki na mediach społecznościowych oraz szablony dokumentów.
- Dzięki nowoczesnej, stylowej, a zarazem prostej i wyrazistej identyfikacji chcemy pokazać naszym klientom profesjonalizm, który wyraża się w naszej codziennej pracy. Celowo zrezygnowaliśmy z intrygującej czy krzyczącej znakiem graficznym typografii, ponieważ zależy nam na tym, żeby być postrzeganym przede wszystkim, jako rzetelny partner biznesowy - mówi Krzysztof Pełka, członek zarządu Media Group odpowiedzialny za przeprowadzenie zmiany identyfikacji wizualnej.
Nowe logo Media Group
Nowe logo Media Group składa się z dwóch elementów: logotypu zawierającego pełną nazwę firmy i sygnetu w formie zielonej kropki, który bezpośrednio nawiązuje do poprzedniej identyfikacji. Zastosowano największą grubość fontu – wersję bold.
Za przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej firmy odpowiadała firma Idealia.
Dołącz do dyskusji: Media Group z nową identyfikacją wizualną