McDonald's naśmiewa się z butów Balenciaga
Wprowadzone niedawno na rynek przez firmę odzieżową Balenciaga buty nazywane mules stały się przedmiotem kpin McDonald's. Sieć zapowiedział, że po uzyskaniu określonej liczby polubień wyprodukuje identyczne buty.

Mules to płaskie, wsuwane na stopę buty, które kosztują ok. 600-700 dolarów za parę. Pojawiły się w kolekcji jesiennej domu mody Balenciaga.
Internauci dopatrzyli się, że buty te wyglądają ja włożone na stopę kartonowe pudełeczka – dokładnie takie, w jakie w McDonald's pakowane są frytki.
Szwedzki McDonald's zamieścił kilka dni temu na Instagramie zdjęcie męskich stóp, na które włożono właśnie kartoniki po frytkach sprzedawanych w tej sieci fast food.
Firma zapowiedziała w poście pod tym zdjęciem, że gdy uzbiera pod nim 103 042 polubień, wyprodukuje takie buty naprawdę.
W niedzielny wieczór wpis na Instagramie miał 24 032 polubień.
Dołącz do dyskusji: McDonald's naśmiewa się z butów Balenciaga