mBank musicalowo reklamuje mOkazje na stacjach Statoil (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nową opcję w ramach programu rabatowego mOkazje - do 5 proc. zwrotu za zakupy na stacjach Statoil. Akcję przygotowały firmy VML Poland i Better Film Productions.
Bohaterem nowej reklamy mOkazji jest mężczyzna, który zabierając się do płacenia w sklepie nieoczekiwanie wraz z zespołem wokalnym wykonuje piosenkę opisującą, że w ramach tej oferty klienci mBanku mogą otrzymywać zwroty części wydatków w wybranych punktach sprzedaży (jednorazowo maksymalnie 760 zł). Ekspedient kwituje to stwierdzeniem, że klient nawet bez takiego występu dostałby zwrot.
Reklama informuje, że do 3 marca w ramach mOkazji można otrzymać zwrot do 5 proc. wydatków na stacjach Statoil (zarówno na paliwo, jak i inne produkty), o ile rachunek wyniesie minimum 150 zł (maksymalna wartość zwrotu to 30 zł).
Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie.
Kreacją spotu oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja VML Poland, a produkcją reklamy - dom produkcyjny Better Film Productions.
Dołącz do dyskusji: mBank musicalowo reklamuje mOkazje na stacjach Statoil (wideo)