Master Card promuje 'wiosenną przejażdżkę'
MasterCard pod hasłem "Wiosenna przejażdżka" rozpoczyna rowerowąpromocję swoich kart płatniczych. Akcji towarzyszy kampaniareklamowa w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży.
Rozpoczęta przez Master Card promocja konsumencka pod hasłem"Wiosenna przejażdżka" opiera się na mechanizmie loterii. Żebywziąć w niej udział, należy transakcje przeprowadzone tymi kartamizgłaszać SMS-owo lub w serwisie www.mastercard.pl. Do wygrania sąwycieczki zagraniczne i rowery, a ponadto w ramach akcji firma wkwietniowe i majowe weekendy będzie udostępniać w Warszawie,Wrocławiu, Sopocie i Kazimierzu Dolnym bezpłatne wypożyczalnierowerów. - Nasza wiosenna promocja ma w zaskakujący sposób zachęcaćdo rezygnacji z gotówki na rzecz płatności kartowych - wyjaśniaHanna Staśkiewicz-Dziełak, dyrektor marketingu oddziału MasterCardEurope w Polsce.
Od 3 kwietnia towarzysząca promocji akcja reklamowa jest prowadzonaw telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży (Piotr iPaweł, Tesco, Orlen). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca maja- przygotowała agencja reklamowa McCann Ericsson, zakupem mediówzajął się dom mediowy Universal McCann, natomiast za realizacjęsamej loterii odpowiada agencja reklamowa IQ Marketing.
Dołącz do dyskusji: Master Card promuje 'wiosenną przejażdżkę'